מתנות לידה - עם רקמת שם התינוק

יום שני, 3 בספטמבר 2012

מתכון ברבוניות ממולאות ומטוגנות בציפוי קריספי


מתכון: מז'וז'ין - סרדינים ממולאים או ברבוניות ממולאות



מחפש מתכון לברבוניה/סרדינים ממולאים?
מתכון פשוט וקל לברבוניות ממולאות בכוסברה,פטרוזיליה ופלפל צו'מה.
מתכון מושלם של ברבוניות לערב שישי וערבי חג.
מתכון ברבוניות או סרדינים ממולאים. מתכון מהמטבח מרוקאי.
אומנם יש קצת עבודה בהכנת ברבוניות או סרדינים ממולאים אבל תאמינו לי שההשקעה שווה.
נכון זה בלוג בשר,אבל הייתי חייב לשתף אתכם במתכון המעולה הזה של ברבוניות ממולאות ומטוגנות בציפוי פריך.
יש לכם כבר מנה ראשונה מושלמת ליום שישי.

כל המצרכים ואופן ההכנה נמצאים בסרטון! תהנו


2 תגובות:

  1. וווואי מתכון לסרדינים ממולאים הכי טובים ברשת. כל הכבוד על ההשקעה, רואים שאתה מבין באוכל. הצילומים מקסימים, האתר נפלא ומעשיר. אין כמו מתכון מז'וז'ין - סרדינים ממולאים.
    לראש השנה אני מכינה את מתכון מז'וז'ין.
    תודה לך, מאסטר שף בשר

    השבמחק
  2. וואו, מקסים !
    העלית בי זכרונות של בית אמי ז"ל,
    ממש אותו דבר היתה מכינה עם סרדינים, (רק עם קמח מטגנת)
    אבי היה אוכל זאת בהנאה,
    אפילו בעלי זכה לטעום מהמעדן הזה...
    כל הכבוד לך, זה נראה מעולה !
    איזה כיף לראות !
    בדיוק אני מתוכננת להעלות לבלוג שלי את המתכון הזה,
    אז תראה כמה זה דומה !
    ואת המילוי אני מעדיפה לטחון ביחד עם כל המרכיבים...טחינה קלה שהכל עוד גס,
    גם השום וכוסברה..
    נהניתי מאד - תודה לך,
    שבת מקסימה לך ולמשפחה,
    רותי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...