מתנות לידה - עם רקמת שם התינוק

יום ראשון, 26 בפברואר 2012

רצועות אנטריקוט סנדביץ מושלם

נתח אנטריקוט הופך לרצועות אנטריקוט בסנדביץ מושלם.
ארוחה צהריים קלילה ומהירה, האמת גם לארוחת ערב לחברים המנה הזו מומלצת ביותר.
מריחה קלה של חרדל ד'יזון, עלי רוקט,נתח אנטריקוט מיושן ורוטב פלפל ביתי. הופך כל מתכון פשוט, למתכון אנטריקוט מושלם.
אז נכון, כשאומרים לנו בשר אנטריקוט אנחנו ישר חושבים על סטייק איכותי מבשר אנטריקוט מיושן ומשוייש.
 אבל היום נלמד להכין סנדביץ אנטריקוט מתכון מושלם לסנדביץ אנטריקוט עם ממרח פלפלים ועלי רוקט.
סנדוויץ' אנטריקוט מהיר וקליל | מתכון סנדוויץ' אנטריקוט | מתכון מאסטר שף בשר 2 

4 סנדביצים
מצרכים:


נתח אנטריקוט במחבת פסים

300-500 גר' אנטריקוט
1 חבילת עלי רוקט
4 ג'בטות איטלקיות ארוכות
4 כפות חרדל ד'יזון
2 פלפל אדום שרוף
2 פלפל צהוב שרוף
2 פלפל כתום שרוף
1/2 כפית שום כתוש
חופן כוסברה
3 כפות שמן זית
1/2 כפית מלח גס
1/2 כפית פלפל גרוס

אופן ההכנה:

צולים את נתח האנטריקוט כ-5 דק'מכל צד לדרגת עשייה מדיום.
מכניסים לתנור את 4 הג'בטות לתנור לחימום קצר.


תערובת רוטב פלפל ביתי

הכנת רוטב פלפל: "שורפים" על הגז הביתי את כל הפלפלים עד לריכוך.
מקלפים את הקליפה ומנקים מגרעינים את הפלפל.
קוצצים דק דק את כל 6 הפלפלים ומוסיפים 3 כפות שמן זית ,כוסברה,מלח גס ופלפל גרוס.
קוצצים את כל המרכיבים יחד ומניחים בצד.


נתח האנטריקוט ברוטב הפלפל
  
לאחר סיום צליית נתח האנטריקוט מוציאים מהאש ומניחים על רוטב הפלפל הביתי שלנו.
מתחילים ביחתוך אלכסוני של נתח האנטריקוט לרצועות של כ- 3 סמ'. 

הרכבת המנה:
מוציאים את 4 הג'בטות מהתנור ומזלפים מעט שמן זית על אחד הצדדים של הלחם,בנוסף מורחים כף אחת של חרדל ד'יזון.
מוסיפים עלי רוקט לאורך כל אורך הלחמניה ומניחים את נתחי האנטריקוט על עלי הרוקט.

את שאריות רוטב הפלפל אוספים מקרש החיתוך ומניחים
על נתחי האנטריקוט.

בתאבון.

מתכון סנדביץ אנטריקוט בשילוב רוטב פלפל ביתי , מתכון מאסטר שף בשר 2 | מחפש מתכון לרוטב צ'מיצו'רי



רצועות אנטריקוט בשילוב רוטב פלפל ביתי




5 תגובות:

  1. כייף לראות בלוג כזה עם השקעה יוצאת מן הכלל. המתכונים שלכם פשוט שווים!!!. יצא לי לא פעם להכין סנדביץ אנטריקוט אבל סנדביץ כזה עם ממרח פלפלים פשוט מעדן.אני התמכרתי לבלוג שלכם/שלך.אם אפשר אשמח לקבל מתכוני עוף

    השבמחק
  2. הרגתם אותי איזה תמונות... אני בעבודה מתה מרעב והסנדביץ פשוט הרג אותי. אני עפה על הסנדביץ הזה בערב. מבטיחה לעדכן. כייף. של בלוג.

    השבמחק
  3. סנדבי'ץ אנטריקוט מעולה. הכנתי אותו אתמול לארוחת ערב ופשוט התענגנו.
    אנטריקוט בסנדבי'ץ זה הפעם הראשונה שאני אוכל והיה מעולה.
    רוטה הפלפל פשוט יצא מעולה לסנדבי'ץ כזה.

    השבמחק
  4. אין כמו אנטריקוט, מתכון מגרה

    השבמחק
  5. אני חושב שסנדוויץ' כזה יכול בקלות להוות ארוחת צהריים (בריאה?) בכל סנדביץ' בר ואפילו במסעדות מסוימות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...